4e advent.....

ja så var det fjärde ljuset i adventsstaken tänt och då var det bara några dagar kvar till själva dopparedan...

I dag har vi städat och stökat på mest hela dagen, ett par maskiner tvätt har också hunnits med.
På eftermiddagen klädde vi granen tillsammans med barnen och den blev sååååå fin :-)

I morgon blir det fortsatt stökande och förhoppningsvis ska vi bli klar med allt för på tisdag ska jag överge hemmet och åka in till staden och strosa runt bland alla människor som stressar in i det sista...
Jag/vi är ju färdiga med allt som skall handlas så jag har inte ett enda måste då när jag far ner utan ska gå och strosa, ta en fika och glo på folk. De håller öppet ända till klockan 23 då så troligtvis åker jag på eftermiddagen...

Nu Irene Huss på canal+first !


Kommentarer
Postat av: Carro

Tänk att jag försöker och försöker att komma på vem du är, men det står helt stilla. Men jag såg ju att du läser min blogg. Och jag ser även att du är en bra skribent själv som är rolig att läsa. Väljer du med flit att vara anonym, eller? Det är i så fall acceptabelt. Men man blir ju så klart nyfiken.... Hihihi

Ha en riktigt GOD JUL!!

2008-12-22 @ 11:56:01
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0