Cyndée Peters...

Vilken oooootroligt härlig, varm och glädjefull människa hon är !
Jag har haft den enorma glädjen att få sjunga i kör bakom henne 2 gånger under detta år och jag hoppas på att få tillfälle att göra det fler gånger...kanske inom en inte allt för lång framtid?

Hon ger en inspiration och hon får en att verkligen ge allt vad man har när man sjunger.
Hon har lärt ut innebörden av detta med gospel och hon har delat med sig av delar ur sitt liv i hennes egna sånger.
En underbar människa med andra ord.

Vid båda tillfällena jag fått köra bakom henne har hon sjungit en egen låt som bägge gångerna fått mig att fälla några tårar...sången heter "a little baby boy smiled at me" och är bara så vacker, speciellt då man vet bakgrunden till denna sång.

Nu en liten fråga till er som läser min babbelblogg...vad tycker ni om för musik och vilken är er favoritlåt?


Kommentarer
Postat av: Nillah

Hallojs!!

Låten "a little baby boy smiled at me" är ju grymt vacker!! Cyndee Peters verkar vara en såå himla mysig människa =0)

Jag har varit på båda konserterna & båda var lika suveränt BRA!! Hoppas verkligen att det blir fler gånger =0)



Angående frågan så gillar jag nog det mesta & just nu är väl låten Curly Sue med tAKiDA en favorit!!

2008-12-12 @ 07:46:35
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0