En natt med kräka...

vår minsting kräktes flera gånger under natten som var.
Hjärtat klev upp första gången vid 00.00 och andra gången vid 00.20...efter den andra gången bäddade jag extrasängen inne i minstingens sovrum också fick hjärtat ligga där och sova i natt. Fast så mycket sömn blev det inte för honom för minstingen kräktes 4 gånger till innan det var morgon...

I dag har äldsta tösens klass haft en liten julavslutning med luciatåg och efter deras uppvisning var det fika för barn och föräldrar...hjärtat och lillasyster fick stanna hemma så det var bara jag som var och kikade...och de är ju bara så underbara alla barnen.
Nu stundar jullov fram till torsdag den 8 januari då skola och förskola kör i gång igen...skönt för barnen!

Efter julavslutningen tog jag bilen och drog i väg ner till staden en sväng. Skulle inte handla något speciellt utan gick bara och strosade lite...men så roligt och rogivande var det inte som det brukar kunna vara...det var jäkligt mycket folk så det var inte ens roligt att gå och strosa runt :-(
Kanske jag gör ett nytt försök innan julafton...hihi...såg ju en del saker jag hade velat köpa men lönen kommer ju inte föränn dagen innan dopparedagen så det blir väl kanske till att trängas den 23:e...vi får se...om jag orkar...

I morgon blir det städande och i hopplockande som gäller här hemma + att jag ska skjutsa min mamma en sväng för att inhandla någon julklapp till barnen.

Nu...kudden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0