GLUHRK...

Jahopp, då var man förkyld ordentligt då.

Har hostat lungorna ur mig under natten som var så sömn bidde det inte så mycket av...vilket känns av nu här på kvällskvisten. Kli i halsen och tjock i näsa& bihålor....fast det kommer inget då jag snyter mig :-( är bara tjockt !

Har garanterat feber också för jag har frusit och svettets om vart annat här på eftermiddagen och kvällen.

Meeeeeeeeeen, jag lever ju så man får väl vara glad ändå....och sedan ska man väl egentligen inte klaga, för det finns mängder av människor runt om i världen som har det mycket, mycket, mycket värre.
Nog för att inte det är någon tröst direkt, men.....

Hade tänkt blåst i vg och bytt den där jackan i dag då jag slutade jobbet men det får bli en snabbis i morgon i stället, OM jag orkar då...OM jag inte är sämre. Annars får banne mig den där jackan vara tills helgen....*host, host*....ärligt så har jag nog inte "råd" att åka till staden heller för jag har roat mig med att betala räkningar precis och det var allt annat än roligt :-(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0