Host, host, host....

envis hosta har tillstött nu på eftermiddagen och till det ett evinnerligt kliande i halsen...så jag antar att en förkylning inte är långt borta....*suck*....vill inte, vill inte, VILL INTE!!!
Meeeeen, det är väl bara att ta den antar jag...man kommer väl inte undan?

Hjärtat åkte ju på en rejäl förkylning med värk i kroppen, ont i huvudet, tjock i näsan & bihålorna och säkerligen har han förhöjd temp också....åkte på det dagen innan julafton och dras med det än...stackars hjärtevännen min!

Fick i dag höra utav en närstående att hennes sambo kräkts under natten som varit + dagen i dag...
så det skulle väl bara fattas att man åkte på något sånt också här framöver.
ALLTIHOP på en gång så har man det gjort sen...visst.
:-(

Till veckan jobbar jag onsdag & torsdag och är sedan ledig i 4 dagar. Måtte jag bara kunna hålla mig
"någotsånärt kry" så jag kan jobba mina 2 pass.
Nyår är ju storhelg och den ersättningen skulle jag mycket väl behöva på min nästa lön...
mycket räkningar i januari serni!

*host, harkel, kli, kli*





Kommentarer
Postat av: Bodil

Jag tycker det är roligt att du kommenterar ofta i min blogg Tack för det! Men känner jag dig?? har iaf inte listat ut vem du är kan du ge mej en liten ledtråd? kramizar

2008-12-28 @ 21:11:57
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: veronica

hejsan..kul att du tittade in och sa Hej =)

men vem är du då??

2008-12-28 @ 22:58:24
Postat av: veronica

okej..då vet jag =)ja de måste vara skönt o vara lite anonym!Jag drygt trettio är det!

kramen till dej och familjen!

2008-12-29 @ 13:47:16
Postat av: hon snett mitt emot ;)

Halloj!!!

Hade glömt att spara adressen hit....men nu hittade jag igen dig...

Hoppas du kryar på dig snart!!!

Vore skoj att ses snart igen ju....saknar dig!!!

Kram!!!

2008-12-29 @ 13:58:16
Postat av: Carro

Stackare!! Köp något riktigt kurerande på Hälsokost. Det brukar vara mycket effektivt.

Kry på er stackare! Kram!

2008-12-29 @ 18:57:57
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0