Jobb i över 1 dygn...

och sedan stundar det ledighet i 12 dagar...ska bli hur härligt som helst!
Och framförallt känns det som om det är välbehövligt nu innan jul med allt stök som brukar kunna vara inför julen.
Har de flesta år jobbat som vanligt inför julen och inte riktigt haft den här tiden till julstökande så som bak och mat, men nu i år har jag den tiden...så här skall bakas och fixas julmat UTAN stressande i år.
Kommer också att i lugn och ro kunna inhandla alla julklappar som ska vara...till skillnad som föregående år då man sprungit runt och trängts dagen före julafton typ.

I dag har jag löst ut min nya mobiltelefon :-)
Är förvisso jättenöjd med den mobil jag hade (sony ericsson k810) men eftersom jag fick ett sånt bra erbjudande om Sony ericssons nya c905 med 8,1 mp kamera så kunde jag inte låta bli, så nu kommer dottern få överta min gamla som hon kan ha med sig om hon åker någonstans så vi kan nå henne, alternativt att jag försöker sälja den...vi får se.

Nu...fortsatt jobb i många timmar till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0