Kallt & klart...

En kall och klar dag ser det ut att bli i dag.
Temperaturen nu på morgonen är -15 grader men jag skulle kunna tro det blir lite mildare frampå dagen, ser nämnligen att solen är på väg upp :-)

Själv är jag på väg till arbetet alldeles strax, har ett 25 timmars arbetspass framför mig från i dagtills i morgon.
I morgon då jag slutar ska jag eventuellt åka i väg en sväng till staden för att byta en jacka jag köpt...får se hur jag gör, blir det inte i morgon ska jag åka och byta den på tisdag annars.

Vaknade med jordens huvudvärk och ont i bihålorna till morgon.
Känns som om det är en ny förkylning på gång :-(
men jag har varken tid eller lust att bli sjuk igen...så VÄCK, VÄCK, VÄCK!!!

Nu....jobbet!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjaba!Här ligger gubben i kräkasjuka,JÄVLA FÖRBANNADE SKIT,tror vi åkte på detta runt jul/nyår i fjol också.Jag hade också tänkt åka t stan idag men mina kära där nere avrådde mig pga att det är så mycket folk ute så det är stopp i alla rondeller i mellan åt.Men efter nyår SKA jag ta med J och göra en heldag med henne där,kanske DU och H ska göra oss sällskap?Èv drakborgen för brudarna kanske också?KRAM

2008-12-28 @ 18:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0