Kan inte sova pga TERROR !

GAH!

Dripp, dropp, drrrripp, dropp, dropp, dropp, dripp, dropdripp, drippdropp...

Har legat och lyssnat på droppande vatten i nästan 1 timmes tid och efter cirka ½ timmes droppande började jag sjunga för mig själv inne i huvudet i takt med droppandet
"droppen dripp och droppen drapp, satt på varsinn isetapp...då sa droppen dripp till drappapp...
ska vi ta å droppa i kappapp"

Ja ni hör ju...terror av grovt slag !

Totalt jädra hopplöst att somna, droppandet blir ju bara högre och högre och mer och mer intensivt då man ligger så där...så nu har jag förpassat mig ner till vardagsrummets soffa...här hörs inget dripp droppande, tack å lov!
Här får jag ligga och lyssna på katternas kurrande i stället...och det mina vänner är sövande, så natti natt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahaaaa det är här du håller till nu....har undrat jag vart bakeba tagit vägen.

2008-12-17 @ 18:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0