Leeeeedig.....

nu är jag ledig till den 26:e december...14  härliga dagar!

I morgon har de lucia på yngsta barnets förskola så då ska vi dit och kolla.
Fröknarna brukar få en liten julklapp då så nu i eftermiddag har jag varit i väg och fixat julklappar. I år kommer de få 2 ljuslyktor, en med tomtefar och en med tomtemor.
Det är aldrig någon annan som fixar och donar med sånt här utan det blir alltid jag i slutändan som fixar detta...både till jul och inför sommarlovet. Liiiite trött på det...

I morgon ska det även komma ett par från Östersund och kolla på vår emmaljunga som vi haft ute på blocket...HOPPAS de köper den! Alla extra pengar är nämnligen väkomna nu....

Till veckan som kommer ska jag försöka få fingrarna ur det berömda och sno i hop lite saffrans bullar...nå´t måste man väl ha här i jul då föräldrar och svärföräldrar kommer hit :-)

I dag efter jobbet åkte jag och hälsade på en kompis som jag inte varit till på nästan 3 veckors tid.
Hon ska få sitt fjärde barn i slutet av januari så magen hennes var bra go´nu.
Ska bli så spännande att se viken liten krabat det är som ligger däri...

Nu blir det teve resten av kvällen


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kan hända att det beror på det ;-)

2008-12-11 @ 19:40:37
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: veronica

haha..ja man kan ju få tro att man är 21 iaf =)

Ha en bra dag!

2008-12-12 @ 08:06:21
URL: http://veronica74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0