Lööördag...

Jahopp då var vagnen såld !
Hade satt ut den för 3000 men fick ge efter på 500...och det får vi vara nöjda för ändå.
Skulle det bli en "trea" framöver får vi leta fram den gamla brio vagnen eller köpa en ny (hehe)...just nu hade vi ingen användning av ceroxen utan det fanns andra som behövde den bättre.

Idag har jag och älsklingen varit ner till Sundsvall och inhandlat lite av årets julklappar.
Äldsta flickan kommer bla att få Nintendo Wii + 2 spel (svamp bob & guitarr hero) och IDOL karaoke.
Yngsta flickan kommer bla att få ett kök + bord och stolar till sitt rum.
Vi ska åka ner en sväng till i veckan och införskaffa de sista julklapparna samt handla julematen.

Nu i kväll har jag varit till ett par grannar en bit bort och diskuterat med dom om vår ena katt som så gott som flyttat in hos dem sedan i somras. Så nu har Hugo flyttat till dem på "riktigt".
Hela hösten har jag hämtat hem honom till och från och ändå har han gått i väg till dem efter varje gång så nu i kväll har jag varit till dom och pratat med dom om Hugo...de ville mer än gärna att han flyttade dit och blev deras så nu bor han där. Känns både vemodigt men samtidigt skönt för då kan jag koppla bort tankarna på att han är ute och fryser eller så...
Och viktigast av allt, han trivs där hos dem och kommer att ha det hur bra som helst.

I morgon blir det en lugn dag. Ska börja slå in lite julklappar har jag tänkt också ska jag eventuellt försöka slipa några av lådorna + luckorna som är kvar att slipa och måla i köket så att det blir klart innan det är jul...

Nu lite teve innan det är dags att uppsöka kudden och slå igen de blå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0