Titanic.....

Sitter och ser på den just nu och jag vet inte hur många gånger jag sett den filmen men
många är det och alltid får den mig till tårar.
Kan inte på rak arm komma på någon annan film som fått mig till tårar varje gång jag sett den...
joo förresten, en verklighetsbaserad film om "lejonet Elsa".
Den fick mig att gråta första gången då jag var 6 år och jag har väl sett den x-antal gånger sedan dess och jag blir väldigt gråtmild då jag ser den och nog händer det att ögonen svämmar över.

En fråga till mina läsare....vilken film får er till tårar?

G natt!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det finns många filmer som jag gråter till, en av dom är Armageddon :)

2008-12-17 @ 13:28:25
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0