Usch och fy.....

*Ynk, ynk, ynk*

Så känns det i dag...tjock i bihålorna, tjock i hela kranen, ont i huvudet och ena örat +
att jag har över 39 i feber på det....JIPPI !
Meeeeeeeeeeeeeeen, jag ska jobba i morgon och övermorgon, 8-20 bägge dagarna......undra hur jag ska fixa det?!?
Borde väl egentligen inte med tanke på det jobb jag har men vad göra...vet inte om det finns någon som kan gå ut och jobba också är det ju storhelgersättning bägge dagarna och dom extrapengarna är väl behövliga nu efter julen!

Hjärtat, jag och barnen varit till staden en sväng i dag.
Han skulle lämna tillbaka en sak på elgiganten och då passade jag på att åka med och byta den där jackan.
Mest av allt hade jag bara velat dra täcket över huvudet och soooova hela dagen men jag masade mig upp och följde med...gick som en zombie hela dagen.

Jädrans vad med folk det var i stan i dag. Å folk är inte kloka när de kör bil! En del är rent ut sagt livsfarliga och borde inte ha körkort ens. Vi kom inne i en rondell när det kommer en bil i full fart och trängde sig in före oss...vi fick tvärnita för att det inte skulle smälla...GAHHH!
Bildårar!!!

Nä, nu blir det nog inte så mycket skrivet eller gjort mer i kväll....ska upp å hämta täcket och kudden i sängen och placera mig i soffan i natt. Hjärtat fick ligga på soffan i natt pga jag snarkar så oerhört då jag är förkyld....så då tar jag soffan i natt så han kan sova gott i sängen, jag ska ju ändå upp vid 7 i morgon så....

*host, harkel, härk*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0