Ätit...

har precis ätit middag :-)
En jättegod köttgryta med ris som hjärtat hade gjort.
MUMS!

Märks och känns att man inte åt någonting alls i går för det bubblar och far som bara den i magen nu efteråt.

Har kännt av ett lätt illamående till och från hela dagen men det har inte "blivit något utav det"...så man kan väl hoppas att det inte blir något mer heller.

Pratade med svärmor precis och hon sa att illamåendet hade suttit i i nästan en veckas tid efter det att det hade vänt för henne...så det kanske är något man får dras med?

Värken i kroppen har börjat ge med sig nu under eftermiddagen och det är jag tacksam för.
Tycker inte om att vara "halvt däckad"...blährka!

På torsdag måste jag i alla fall vara "fit for fight" för då ska jag på ett "möte" på sjukhuset
inför "vad som komma skall"...det första av tre, och då måste jag vara helt kry!




Kommentarer
Postat av: Kusse

nu blir JAG också riktigt förbannad,varför påstår dom att vi inte tittat till era kattor för?Tror fan jag måste ta ett snack med dom också,för det är bara RENT JÄVLA PÅHITT.Vi har alltid sett efter kattorna 1 gång om dagen,så att det funnits vatten och mat,släppt in el ut dom.men det kunde hända att det blev sent på kvällen nån gång,men det har väl ändå ingen betydelse,eller hur?Har glömt säga att någon dag före jul då vi for förbi så gick den där tanten över på er sida med en assiet med mat på,UNDRA vad hon skulle göra då????MORR

2009-01-06 @ 21:34:56
Postat av: Anita

Jo, jag blir riktigt ledsen för alla lögner hon hittat på.BLA att L spöat både henne o barnen...hon kommer att åka dit för förtal å...undra vad det blir för straff för sånt..skadestånd?

2009-01-10 @ 17:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0