Mår...skumt...

Vaknade så där konstigt illamående i dag...igen.

Så där som det känns som om man har en klump i magen som skulle kunna komma upp i halsen vilken sekund som helst...å man bara sväljer och sväljer.
Gläh!

Klev i alla fall upp och åt frukost, fick i mig ett glas mjölk och en limpsmörgås, och sedan gick jag in och lade mig på äldsta flickans rum för att blunda en stund.
Blundade till klockan var nästan halv 3.....höhrm!

Illamåendet sitter fortfarande i och huvudet känns vid.
Tror inte det blir jobb för mig i morgon om man ska gå och må så här...önskar nästan man finge gå på huset å rännskita eller spy lite !
Kanske det blir fingrarna i halsen senare om illamåendet fortfarande sitter i...

Gravid kanske någon tänker...men det är jag inte, har precis haft mens!

Pratade tidigare med ytterligare en person vars familj haft en släng av "ont i kroppen,huvudet och förkyld sjuka"...de hade legat halvt däckade sedan annandagen och först i dag hade de börjat känna sig något så närt bra igen.
Antar det är något sånt detta med illamåendet och så också...? Men varför kan det inte bryta ut ordentligt...BLÄH!

*ynk, ynk, ynk*

Gjorde en liten nostalgitripp här på eftermiddagen tillsammans med familjen.
Hjärtat köpte filmen macken med tidningen i dag och vi har börjat kolla så smått på den.
Var väl i 12-13 års åldern då den gick på teven tror jag...blev alltså 23 år yngre på någon sekund förut.
Men...då tyckte jag den var bra, nu vette tusan....seeeeg på nå´t vis!

Nä, nu ska jag slå en pling till jobbet och sedan blir det nog soffan för resten av kvällen...


Tillägg kl 21.45.....så var det kört!
Har kräkts....huffa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0